follow me :))

Prince and Princess

fuyooooo, dah nak masuk 2013 eik? maknenye aku 16 tahun dah lah.. Hmmm :/ no comment. tadi pegi daftar, budak dapat 2A duk kelas depan dari aku, acanner tuh weyh?aku pulok duk kelas hujung sekali. huhu, jenuh ahh nak jalan gituu gak :3 hihi. sorry kalau budak 2A tuh terasa. hoho. dah lah kelas aku menempatkan PA, woahhh, sumpah deh. aku dok suke bab ngira ngira eyh. beciiiii, otak aku nim lembap sikit nak menerima berkaitan dengan math nim. hihi. uwaaaaa :( nak nangis ase tadi pegi daftar. huh. soba jee lah :3

act, aku rindu sesangat geng dorm flora. zurah, nadia, wani, paah, atin, kak chik, kak miera, kak yam, kak nor, kak dani, kak chik kecek, kak fatin, kak niss dan kak lin. rindu eyh awok semuaa. maybe next year untuk tahun 2013 dok duduk kot hostel, terseksa batin tau :/ bile kite nak bt reunion nim dorm flora? Hmm, setengah ade contact, setengah takdok. haihhh, rindu sek awok tau? tolong lah bace. kompem meleleh air mata. hehe

tadi pegi daftar dekat sekolah *nak mengumpat sikit nim. Hmm, terserempak dengan budak baru. classmate dengan kawan aku. nak kutuk aci dop? hehe. mamat tuh dok hensem, semakk. dok belaka. haduihh, kang bt dose kering ujan ujan cenggini. haihh, dok baik lahh aku. untuk mamat tuh, andai terbace lah karut mengarut saye disini. mohon maaf :D*muke bajet cute

#seeee, geram, marah, sedih panjang lebar dah. nim macam karangan 120 patah perakataan dah nim. copyy jee terus hantar cikgu bm. ngeeee :D