follow me :))

Prince and Princess

kemasukan 2013

Hello, all. hehe. 2013 ;)
Wow, next year kite akan jadi budak form4, gilaaaa -,-' spm tuh
Nervous, takottt pon ade. Form 4 nanti ambil sains tulen, harap harap dapat laa. saya harap kawan kawan saya dan saya boleh sambung pelajaran sampai ke menara gading bersama sama. eeeeee, best laa kalau kehidupan dalam novel tuuu. sweet jee, harap dapat gitu laa ho, tapi yang bahagia bahagia jee la :D
 
Okeyy, baru baru nim saye pegi ke kem di madrasah dar al-ansar selepas bercuti di perak dan cameran hihgland, cuti kali nim best gilee. okeyy nak gambar? waittt. hadoii gambar takleh upload pulok. hissh, geram nyaaa >.<
 
Tiap tiap hari saya makan burger nim, suke suke sukeeeeee. saya gile sangat dengan burger nim. fuhh lamakk,, best gille. guys try laaa ;)